13 mars 2011

sunday

har varit en sunday utan sun, de har regnat lite smått och funnits gråa moln - och av sånt väder är inte mitt humör på topp. jag och en vän hade tänk att ta en runda med våra kameror, men nej, såklart skulle inte de gå.
ska stänga av datorn för idag, de är söndag och skola imorgon, inget kul.
förlåt för dålig uppdatering idag, men imorgon ska ni få lite nya fräscha bilder, så var beredd att kommentera massor, för gör ni inte de då, då slutar jag inom kort att blogga, och jag menar de.
godnatt på er, sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-Har du en fråga ställ den antingen här eller i blogresponse rutan i menyn.
-Länk eller bloglovin byten? Säg till!
-Alla bilder är tagna utav mig om inget annat sägs, förbjudet att kopiera utan tillåtelse.
-Tipsa gärna om tävlingar.

Jag blir glad för alla kommentarer, så kommentera på. De gör de hela roligare med att fortsätta blogga!