24 maj 2011

bloggsvar!


fick detta mejl från bloggsvar.se igår, och som ni ser så står de att de ska göra en uppdatering och inbjudningar måste delas ut, och eftersom jag har 1 inbjudning kvar, så tänker jag lotta ut den.

Gör så här:
1 lott:

Kommentera inlägget med "Jag är med" eller liknande - glöm inte mail adress.

2 lotter:
Kommentera inägget och skriv varför du ska vinna - glöm inte mail adress.

3 lotter:
Kommentera inlägget, skriv varför du ska vinna + länka till tävlingen från din blogg.

Tävlingen avslutas på fredag klockan 12.00, och jag kontaktar vinnaren via mail. 

5 kommentarer:

  1. Kör på samma förklaring eftersom de e d ja tkr. :)

    Varför vill du vinna? - Jag skulle jätte gärna vilja vinna eftersom jag vill kunna ha bloggsvar (Såklart) & för att läsarna ska kunna få svar snabbt & lätt utan problem & få slippa vänta på frågestunder hela tiden.
    För tyvärr kan man ju inte ha en frågestund varje dag, så då skulle ju bloggsvar vara perfekt ! (Y):D

    Fixar länken snart. :)

    PS. Hinner du verkligen fixa utdelningen tills fredag ? =)
    För alla säger att man måste ha "blivit av med" alla inbjudningarna innan fre. :)

    SvaraRadera
  2. Jag e med ^^
    Tar en lott tack :)
    soffanbloggaren@live.se e min email ^^
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Vi vill jättegärna vinna eftersom vi försökt på så många bloggar men aldrig lyckats!
    Vi behöver verkligen en bloggsvars ruta eftersom det känns som om vi får frågor hela tiden och det är svårt att få in "Svar på tal" varje dag!
    Hade underlättat jättemycket med bloggsvar.
    Vi har haft 3 bloggar, och hållt på med alla tre ganska länge.
    Men aldrig har vi vunnit bloggsvar.
    Så vi såg chansen här och försökte vinna :)

    --------------------

    Jättefin blogg, som jag säkert sagt innan..<3

    SvaraRadera
  4. Glömde länken till inlägget!

    Här är den: http://hurricanez.blogg.se/2011/may/tavlar-om-bloggsvar-igen.html#comment

    SvaraRadera
  5. Jag är med ! Amra97@live.se

    SvaraRadera

-Har du en fråga ställ den antingen här eller i blogresponse rutan i menyn.
-Länk eller bloglovin byten? Säg till!
-Alla bilder är tagna utav mig om inget annat sägs, förbjudet att kopiera utan tillåtelse.
-Tipsa gärna om tävlingar.

Jag blir glad för alla kommentarer, så kommentera på. De gör de hela roligare med att fortsätta blogga!