17 maj 2011

music!

har inte så mycket att säga, tänkte plugga lite, har en del läxa denna vecka, plus matteprov imorgon! men jag gillar verkligen inte att plugga, så jag fastnar framför datan - just nu håller jag på att ladda ner musik till mobilen från youtube! så snälla ni tipsa om låtar, behöver massa tips!
och glöm inte inlägget under - FRÅGESTUND.. bläddra ner eller klicka här för komma dit!

blir ett tråkigt inlägg utan bild - men har inga nya bilder att visa + har de regnat nästan hela dagen, tråkigt värre!

4 kommentarer:

  1. hahahah det gör jag med har tagit 25 st hah

    SvaraRadera
  2. Svar: Åh vad roligt, blir sååå glad (:

    SvaraRadera
  3. sv: Jo den är det, inlägget vägrade bara komma upp. ;o Men nu bör det synas. :)

    SvaraRadera

-Har du en fråga ställ den antingen här eller i blogresponse rutan i menyn.
-Länk eller bloglovin byten? Säg till!
-Alla bilder är tagna utav mig om inget annat sägs, förbjudet att kopiera utan tillåtelse.
-Tipsa gärna om tävlingar.

Jag blir glad för alla kommentarer, så kommentera på. De gör de hela roligare med att fortsätta blogga!