12 juli 2011

Frågestund - svar!

Följer du några bloggar?
Ja, jag följer en del fotobloggar, jag har gjort en lista i ett annat inlägg, kolla här.
Jag följer även  bloggar som Fokis och Kenzas
Vad har du för musiksmak?
Det vet jag inte själv, haha, jag gillar inte någon speciell “musikgren” som jag lyssnar på, utan jag lyssnar helt enkelt på låtar jag tycker är bra. Vissa artister har kanske bara en bra låt, men gillar jag låten, så lyssnar jag på den. Jag har inte lagt in så mycket under kategorin musik, men jag kan försöka komma med lite tips!
När började du blogga?
Mitt allra första blogg-inlägg var på bloggplatsen.se den 20 november 2010, 21.52, haha! Men jag byttte snabbt till blogspot.com, mitt första inlägg här är gjort den 6 december!
Har du några favorit artister?
Som jag skrev högre upp så lyssnar jag på mycket olika låtar och har inte direkt någon favorit. Men det finns många bra artister, som Ulrik Munther, Rihanna och Bruno Mars.
Vilken är din favorit bild?
Har nog mer än 1 favorit bild, så ni får två!



bilden tog jag för inte så längesedan, gillar den faktiskt!
 en utav alla fina bilder på Erica och Rebecka, fler kan ni se här!

Vilket är ditt favorit motiv?
Macro och porträtt är roligast att fota tycker jag!
Vad gör du helst en regnig sommardag?
Sitter framför datorn eller stannar kvar i sängen hela dagen ;)
Tänker du byta till blogg.se?
Ja, det har jag tänkt, när exakt vet jag inte, men senast till hösten.
Vilket är ditt favoritgodis?
Chocklad är det bästa enligt mig!
Vilken position i handboll gillar du mest?
Mitt 9 eller vänster 9!
Följer du några speciella bloggar, i så fall, vilka?
Läs översta frågan! 
Skulle du vilja byta din Nikon mot en Canon?
Jag gillar min Nikon kamera jättemycket, men skulle jag få en canon kamera så skulle jag ju inte tacka nej! Oftast säger man att de märket man själv har är bäst, men många av mina vänner har en canon kamera och de verkar absolut inte dåliga, jag är ju bara van vi Nikon. 
Vad är det bästa du vet?
Av allt? 
Svår fråga, men min familj och vänner är nog det bästa, de finns alltid där för en!
I vilket program redigerar du dina bilder?
Jag redigerar ofta i picasa 3 och gimp 2!
Vilken är din favorit film?
Jag har ingen aning, jag tittar inte så mycket på film, men en bra film är Dear John!
Glass/Godis?
Tror det blir glass, iaf nu på sommaren!
Jordgubbar/Hallon?
Är jag tvungen att välja blir det jordgubbar, även om jag gillar båda lika mycket!
Vad ska du hitta på i sommar?
På onsdag fyller jag år, nästa helg ska jag spendera upp i Åhus för att spela Beachhandboll, sedan åker jag till Göteborg den 19-21 juli och den 30 juli-6 augusti kan man hitta mig på Mallorca!
Har du några bra fotograferings tips?
Ja, de har jag kanske, jag ska göra ett inlägg om det!
Vem gillar du mest i One Direction?
Knas Johanna som frågar, men för alla som inte redan vet, Harry är min absoluta favorit, men jag gillar alla killarna på ett eller annat sätt!
Vad längtar du mest till, Mallorca eller Liseberg?
Ehm, Mallorca tror jag...
Ska bli super kul på Liseberg också, men eftersom jag var där förra året så “saknar” jag det inte, men Mallorca saknar jag väldigt mycket. Jag var där för några år sedan, så det ska bli kul att få komma tillbaka!

Era frågor, mina svar!
Det går bra att ställa frågor när som helst, antingen i en kommentar eller i blogresponse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-Har du en fråga ställ den antingen här eller i blogresponse rutan i menyn.
-Länk eller bloglovin byten? Säg till!
-Alla bilder är tagna utav mig om inget annat sägs, förbjudet att kopiera utan tillåtelse.
-Tipsa gärna om tävlingar.

Jag blir glad för alla kommentarer, så kommentera på. De gör de hela roligare med att fortsätta blogga!