06 juli 2011

Green pictures!

Vid kvart över två stängde jag av datorn för att jag tänkte sova, men av någon anledning startades datorn av sig själv (jag tryckte inte på starta om!), jag fastnade framför datorn och startade upp gimp och började  redigera två bilder jag tog igår kväll, så jag tänkte visa er!



Vilken redigering gillar ni mest?

Original bilderna har båda ungefär samma ljus, så det blev en lite ljusare och en lite mörkare redigering.
Oftast gillar jag de mörka bilderna mest, men just här är det nog den ljusa som jag gillar bäst.
Iaf, jag gör ett tidsinställt inlägg så ni som kanske lagt er tidigare än mig har något att läsa, ja min super roliga text som gör allas dagar bra.. eller inte!
Iaf, klockan är 02.55 och jag ska nog sova snart!

btw, detta är mitt 401;e inlägg... bara så ni vet! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-Har du en fråga ställ den antingen här eller i blogresponse rutan i menyn.
-Länk eller bloglovin byten? Säg till!
-Alla bilder är tagna utav mig om inget annat sägs, förbjudet att kopiera utan tillåtelse.
-Tipsa gärna om tävlingar.

Jag blir glad för alla kommentarer, så kommentera på. De gör de hela roligare med att fortsätta blogga!