18 juli 2011

i'm alive!

hejsan på er, hur är det med er?
med mig är det iaf bra, trots att jag har lite träningsverk efter helgen i åhus!
Idag har jag träffat mitt kusinbarn Neo och busat lite med honom, han har blivit en stor kille och snart blir han storebror, så snart har jag två ungar att busa med, inte dåligt!! ;)
Imorgon åker familjen plus johannas familj upp till göteborg och vi stannar till torsdag! Både datorn och kameran följer med, så vi får väl hoppas på lite bättre uppdatering!
Om vi nu ändå snacka om min uppdatering kan jag säga att jag ska byta till blogg.se och ska få en design, men den är inte klar. Så just nu är det inte kul att blogga, men jag hoppas att ni börjar läsa min nya blogg senare!!

Och förresten, någon som läser detta som är från stockholm? I så fall borde ni vara lite extra glada just idag och resten av veckan!! :')

långt och tråkigt inlägg, men nu vet ni att jag lever! :)

4 kommentarer:

  1. varför skulle dom va det?? :)

    SvaraRadera
  2. Hej, hur är det med dig då?
    Vad gjorde du i åhus, va också där! o:

    SvaraRadera
  3. jodå, det är bara bra! :D
    jaha, men ja jag var oxå där, tittade på några jag kände där, hehe!

    SvaraRadera
  4. sv: hehe, ja! förresten ska vi länka varandra? :))

    SvaraRadera

-Har du en fråga ställ den antingen här eller i blogresponse rutan i menyn.
-Länk eller bloglovin byten? Säg till!
-Alla bilder är tagna utav mig om inget annat sägs, förbjudet att kopiera utan tillåtelse.
-Tipsa gärna om tävlingar.

Jag blir glad för alla kommentarer, så kommentera på. De gör de hela roligare med att fortsätta blogga!