04 juli 2011

shopping söndag!


Nu har jag gjort om i bloggen lite, jag har lagt in egna ikoner för bloglovin och twitter, så tryck på knapparna och börja följ mig! Det är verkligen inte några proffsiga ikoner, ganska fula om jag ska vara ärlig, men det känns personligare!
Sedan har jag nu äntligen uppdaterat min fliken "min kamerautrustning" med lite finare bilder och även lite nya saker som man hittar i min kameraväska. Det jag har kvar är att lägga in en bild ovanför min presentation, så jag får börja ta lite självporträtt nu, haha!

Dagen blev en shopping söndag, jag visar upp allt imorgon för just nu är jag båda trött och har ont i huvudet. Fast jag stannar upp ett tag till ändå.
Hoppas ni mår bra i alla fall, kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-Har du en fråga ställ den antingen här eller i blogresponse rutan i menyn.
-Länk eller bloglovin byten? Säg till!
-Alla bilder är tagna utav mig om inget annat sägs, förbjudet att kopiera utan tillåtelse.
-Tipsa gärna om tävlingar.

Jag blir glad för alla kommentarer, så kommentera på. De gör de hela roligare med att fortsätta blogga!