25 juli 2011

sista inlägget... här iaf!

Okej, från och med nu ska jag blogga på blogg.se och jag hoppas verkligen att alla ni börjar läsa min nya blogg!

Den nya adressen är ANGELICAFOTO.BLOGG.SE  och alla ni som följer mig här på bloglovin, jag kommer flytta min bloglovin, så den kopplas ihop med den nya, alltså behöver ni inte göra någonting! Det kommer nog ta några dagar, och det är snällt om någon utav er kan säga till när allt funkar, så allt blir rätt!

Jag håller på att fixa lite med den nya och designen är väl inte så värst fin, men det funkar!
KOLLA IN PÅ MIN NYA BLOGG, HÄR LÄR NI ALDRIG MER SE MIG!

2 kommentarer:

  1. Jättefin blogg du har! :)
    Kika gärna in på min blogg och släng in en fråga på min frågestund
    direktlänk: http://gikastankar.bloggplatsen.se/2011/08/11/6004714-nytt-forsok-har-da/#kommentarer

    SvaraRadera

-Har du en fråga ställ den antingen här eller i blogresponse rutan i menyn.
-Länk eller bloglovin byten? Säg till!
-Alla bilder är tagna utav mig om inget annat sägs, förbjudet att kopiera utan tillåtelse.
-Tipsa gärna om tävlingar.

Jag blir glad för alla kommentarer, så kommentera på. De gör de hela roligare med att fortsätta blogga!