17 mars 2011

30 dagar

har bestämt mig för att göra en sån här 30-dagars lista, hittade denna hos min vän Nikki.
Hon har redan börjat med den så kolla in hennes blogg!
(listan jag kopierade hade endast 25 dagar, så på egen hand har jag skrivit till fler - vilket inte var så lätt, och även ändrat lite på de som redan fanns!)
Jag har tänkt på de ett tag, men inte hittat så många, men denna verkar liten rolig, och de blir nog en utmaning på ett sätt, kanske inte så lätt som man tror? Aja, de lär vi se...



Dag 01  Presentation av mig, vem är jag egentligen?
Dag 02 – Program jag använder och sidor jag är inne på
Dag 03 - Min högsta önskan
Dag 04 - Någon jag aldrig glömmer
Dag 05 - En av mina bästavänner
Dag 06 - En favorit
Dag 07 - Någon jag älskar
Dag 08 - Någon jag saknar
Dag 09 - Vad har jag på mig idag
Dag 10 - Min dag
Dag 11 - En person jag upplevde något nytt med
Dag 12 - Den här veckan
Dag 13 - Något jag ångrar
Dag 14 - Mina rädslor
Dag 15 - Min favorit plats
Dag 16 - Mina svårigheter
Dag 17 - Ett favorit minne
Dag 18 - En resa
Dag 19 - Något/någon som gör mig glad
Dag 20 - Min framtid
Dag 21 - Min dag
Dag 22 - Något som gör mig ledsen
Dag 23 - Någon som jag uppskattar
Dag 24 - Min åsikt om kärlek
Dag 25 - Något jag vill ändra på
Dag 26 - Favorit program just nu
Dag 27 - Mitt rum
Dag 28 - Bloggar jag läser
Dag 29 - Dagen mat (frukost, lunch och middag)
Dag 30 - Om jag hade mycket pengar, vad skulle jag gjort?

Där har ni listan. Hoppas de blir roligt och ni kommer kanske få reda på något om mig som ni inte hade en aning om? Tänkte att jag snart skulle fixa ihop en lista med tio saker ingen visste om mig men har insett att de skulle bli ganska svårt, men efter den här listan blir de näst intill omöjligt.
Men jag kommer bjuda på en hel del bilder, så de inte bli massa tråkig text. Om ni undrar har jag redan börjat tänka på vad jag ska skriva och om de finns passande bilder, haha!
Jag kommer självklart lägga in vanliga inlägg också, men denna listan kommer ta lite tid, ska försöka lägga ner tid, så jag inte bara skriver något helt knasigt, då blir de ju inte så bra
.
Och de första inlägget av listan kommer redan ikväll, så håll utkik!
Hoppas ni alla haft en bra torsdag, vad ni har gjort.
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-Har du en fråga ställ den antingen här eller i blogresponse rutan i menyn.
-Länk eller bloglovin byten? Säg till!
-Alla bilder är tagna utav mig om inget annat sägs, förbjudet att kopiera utan tillåtelse.
-Tipsa gärna om tävlingar.

Jag blir glad för alla kommentarer, så kommentera på. De gör de hela roligare med att fortsätta blogga!