16 mars 2011

onsdag

Jag har inte försvunnit än, men snart kanske?
Igår hade jag ingen större lust att blogga, och de hände inte så mycket.
Men idag har de hänt lite små saker. Har bla. bakat med terese, vi gjorde goda havrekakor med choklad mellan.
Ni kommer få bilder + recept imorgon, orkar inte nu.
Har varit och tränat också.. skönt att ha de gjort. Sen har jag väldigt ont i magen på grund av att jag skrattat för mycket. Helt seriöst - jag skrattade överdrivet mycket idag & igår och jag kan inte sluta.
Jaja, jag älskar att ha kul... tänk dig livet utan massa skratt? ... Ojj vad kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

-Har du en fråga ställ den antingen här eller i blogresponse rutan i menyn.
-Länk eller bloglovin byten? Säg till!
-Alla bilder är tagna utav mig om inget annat sägs, förbjudet att kopiera utan tillåtelse.
-Tipsa gärna om tävlingar.

Jag blir glad för alla kommentarer, så kommentera på. De gör de hela roligare med att fortsätta blogga!